Sabtu, 13 November 2010

14 November 2010



Saja mau mencoret2 isi yang ringan2 saja...

Di tengah kekusutan dan stressnya mengulangkaji, amik sedikit masa Pinjaman Allah ni, mencoret kan sesuatu di Move Forward...

Sesaja jak, Tahniah kepada Kawan ku Majita kini telah menjadi milik pasangannya, encik Shukri... pahni entahlah macam mana kah keadaan c maje, masih lagi cam dlu kah?? hehe

Moga bahagia selamanya...


2 hari be4 pesandingan c Majhe, aku dapat khabar gembira, my kawan juga Zaharah yg comel sdah slamat melahirkan baby boy nya... Mau d kasi nama Mohd Akif Hakimi... moga kelak menjadi anak yang soleh... Untie nanti balik sabah pegi jumpa Akif ya..


* Gambar akif

Kini aku dan yg tinggal lagi with Mina, bersama2 berkongsi rasa yang ada... gembira, suka, sedih, dan macam2 lagi yang tdak dapat disharekan.. Terkurung di dada.. Yang pasti status kami masih CIK ya... hehe bangga ker??

Bukan apa, antara kami punya kenangan yang begitu mengikat yang sukar utk dilupakan... Dia/mereka = Majita@Majhe,Aminah@Mina,Siti Zahara@Ct, juga penulis , punya satu memori bersama yg membuat rasa2 sangat kehilangan bila kedua-duanya telah menjadi milik insan yang bernama suami kepada kedua-duanya..

tidak apa, berubah tu kan fitrah, yg penting knangan sntiasa di ingati...

Selamat berbahagia Majhe, jgn nakal2 lagi,
Selamat menjadi Ibu kepada Ct... Jangan cengeng2 lagi...
Selamat menempuh Exam buat Mina & anik.... Teruskan perjuangan......
Yg Lain, Let Allah tentukan.... hehe

Cukuplah.... titik....




1 ulasan: